MainLogo

Billigere tv pakker til Ørbæk

Billigere tv pakker til Ørbæk.

Update 17-01-2019:

Tak til de af jer som tog jer tid til at besvare vores spørgeskema, eller deltog i debatten i facebook gruppen "Billigere tv pakker til Ørbæk". Vi har i bestyrelsen i Refsvindinge antenneforening analyseret på de indkomne svar og interessen for projektet. Vi har modtaget ca. 50 besvarelser med gode kommentarer og svar på spørgsmålene.

Bestyrelsens konklusion er at der for nuværende ikke er tilstrækkelig interesse i Ørbæk til at en investering i en udvidelse i denne retning kan fungere økonomisk.

Vi lukker derfor projektet ned i denne omgang.

Hvis du selv er, eller har kontakt til en lokal ildsjæl i byen som kan samle opbakning til projektet på et tidspunkt, så er i velkomne til at kontakte Refsvindinge antenneforening så vi kan vurdere muligheden på ny.

Venlig hilsen

Bestyrelsen, Refsvindinge antenneforening.

Skal vi sammen få billigere tv pakker til Ørbæk?

Kig med i Facebook gruppen "Billigere tv pakker til Ørbæk" og læs mere om projektet

Refsvindinge antenneforening har brug for at høre om du er interesseret i at få flere valgmuligheder for tv udbydere hvis vi skal igangsætte projektet.

Refsvindinge antenneforening samarbejder med Waoo og Energi Fyn bredbånd. På baggrund af dette samarbejde og foreningens formål om at udbyde tv og radio kanaler i Refsvindinge og omegn har vi nu igangsat en undersøgelse af om foreningens område skal udvides til at omfatte Ørbæk.

Dette arbejde vil vi kunne igangsætte hvis interessen i Ørbæk er tilstrækkelig. Vi ønsker derfor at spørge dig om denne løsning har interesse i forhold til jeres ønsker om tv signaler og tv produkter.

Produktet som foreningen udbyder består af 3 tv pakker startende fra kr. 169 pr. måned for den mindste pakke og op til kr. 569 for den store tv pakke som også inkluderer streaming tjenester fra viaplay.

Signalet modtages som traditionelt antennesignal via fibernet boksen, og kan suppleres med en smart tv boks inkluderet i medlems skabet.

Find link til spørgeskemaet på vores Facebook side eller scan / klik på QR koden her ved siden af.

På Facebook har vi til formålet oprettet gruppen:

Billigere tv pakker til Ørbæk

I denne gruppe får du direkte adgang til spørgeskemaet, og du kan læse mere og stille de spørgsmål du måtte have til projektet.

Det er bestyrelsen i Refsvindinge antenneforening der står for undersøgelsen, og de svar vi modtager indgår i beslutningen om en eventuel udvidelse så Ørbæk kan modtage foreningens produkter.

De svar der gives er ikke forpligtende, men bruges som indikatorer for om der er interesse for at få nye tv produkter i Ørbæk.

En forudsætning for at kunne modtage tv produkter fra Refsvindinge antenneforening er, at man har fibernet fra Energi Fyn. (Man behøver ikke modtager internet fra Energi Fyn / Waoo).

Etablering af fibernet i en eventuel kampagne   periode koster op til kr. 1000 for en almindelig tilslutning. Hertil kommer oprettelse af medlem skabet i foreningen kr. 0.

Husstande i Ørbæk med fibernet kan tilsluttes og blive medlemmer for kun 0. kr.

QRspskema

Vil du have mulighed for at vælge en tv grundpakke for kun kr. 169 pr. måned

inklusiv tv boks, web tv, kabel tv og tv på mobile enheder?

Hvis du ikke bruger Facebook, så kan finde spørgeskemaet ved at klikke her.

Vil du hellere ringe og have en snak for at fortælle om din interesse eller stille spørgsmål, så ring til Christian Hein, formand for Refsvindinge antenneforening på mobil 29274151

Foreningen