TV produkter. Priser og vilkår.

Pakke priser gældende i 2019 inklusiv moms og foreningskontingent:

Lille TV-pakke: 169 kr. pr måned (507 kr. pr kvartal)

Favorit TV-pakke: 414 kr. pr måned (1242 kr. pr kvartal)

Stor TV-pakke, inklusiv streaming: 569 kr. pr måned (1707 kr. pr kvartal)

Indholdet i de 3 tv pakker kan ses på oversigten for TV 2019, og du kan læse om ekstra funktioner som følger med medlemsskabet på denne side.

Ud over tv kanalerne leveres der masser af nationale og internationale radiokanaler uanset pakke valg. Radio kanalerne kan modtages på både radio og tv modtagere.

Som medlem af Refsvindinge antenneforening opnår du mulighed for at modtage nedenstående tv pakker på Energi Fyns fibernet. Du kan læse mere om løsningen på Energi Fyn´s hjemmeside.

Alle i Refsvindinge og omegn kan efter tilmelding modtage forenings tv. Se her om du kan komme med i foreningen og dermed få glæde af den høje kvalitet og de lave priser på tv kanaler helt uden gebyrer for tv bokse.

Foreningen tilbyder en løsning med 3 tv pakker udsendt som DVB-C signal. Uanset hvor mange fjernsyn du tilslutter er prisen den samme, og du behøver ikke se den samme kanal på alle fjernsyn på samme tid. Løsningen fungerer tv bokse og tv kort, så der er ikke nogen ekstra omkostninger til dette. Dog er der inklusiv i løsningen en tv boks med en værdi op til 59 kr pr. måned.

Den pris du skal betale til foreningen afhænger så udelukkende af hvilken tv pakke du ønsker at modtage.

Betalingsbetingelser og tillægspriser til Refsvindinge antenneforening:

Opsigelse af abonnement / medlemsskab:

Pakkeskift

Der kan udføres pakkeskift kvartalsvis så skiftet følger det faste betalings mønster.

Tilslutning til fibernettet:

Internet og IP telefoni:

Internet og IP telefoni skal bestilles og afregnes med Energi Fyn på telefon 70 13 19 00. Læs mere her.

Medlemsskab:

Ønsker du at blive medlem af Refsvindinge antenneforening finder du oplysninger om tilmelding her.

Særlige forhold:

*Ved manglende betaling af 1. rykker lukkes for signalet og der skal betales genåbnings gebyr på 300,- kr + skyldigt beløb for at genoptage medlemsskab.

TV pakker