TV-boks

TV boks til ekstra funktioner og services. (Alle tv pakker)

Alle medlemmer af Refsvindinge Antenneforening tilbydes 1 stk. valgfri TV-boks for 0,- kr. (normalpris op til  59,-kr./md). Der kan vælges mellem bokse med/uden harddisk i kombination med HDMI eller scart kabel. Medlemmer, der ønsker en TV-boks til 0 kr. skal bestille denne direkte hos Energi Fyn på tlf. 70 13 19 00.

Der betales normale priser for ønskede tjenester på TV-boksen, og der vil være normale vilkår for evt. ekstra TV-bokse. Den tv pakke man har gennem foreningen, vil være tilgængelig på TV-boksen.

Med denne nye aftale vil man, som medlem af antenneforeningen, kunne se TV fra boks til 1 fjernsyn, og fortsat have kabel tv til et frit antal tv i husstanden. Alt sammen inklusiv i den månedlige betaling.

TV boksen skal tilsluttes et netværkskabel som trækkes fra jeres Energi Fyn fibernet installationsboks for at fungere.

Læs meget mere om tv bokse og mulighederne på dette link. TV boksen bestiller du ved at kontakte Energi Fyns kundeservice.

Web tv - Bio - Boks - Streaming