Foreningen

Refsvindinge antenneforening dækker lokalområdet i Refsvindinge by og omegn.

Antenneforeningens signaler leveres på Energi Fyns fibernet, og det betyder at alle der har mulighed for fibernet i Refsvindinge kan tilmeldes foreningen. Foreningen dækker også områder uden for Refsvindinge.

Hvis du ikke modtager signaler fra foreningen, og er i tvivl om det er muligt på din adresse kan du se mere her, eller kontakte foreningen og høre om mulighederne.

Refsvindinge Antenneforening har sikret sig den mest fremtidssikre løsning af alle - nemlig et fuldt udbygget fibernet til alle medlemmer. Antenneforeningen kan levere et meget stort udbud af TV-kanaler i allerbedste kvalitet og vel at mærke til meget favorable priser for foreningens medlemmer.

Foreningen tilbyder mulighed for følgende signaler til de tilsluttede medlemmer.

Foreningen