Åbent hus september 2013

Åbent hus i Refsvindinge forsamlingshus onsdag d. 4. september 2013.

Antenneforeningen udvider sit dækningsområde, og tilbyder nu forenings tv til hele 469 adresser i Refsvindinge, Kogsbølle, Sulkendrup og Bynkel.

Det er stort for Refsvindinge antenneforening at samarbejdet med Energi Fyn fortsat gør det muligt at udvide til en endnu større del af lokalsamfundet på det østfynske. Foreningen ønsker at blive endnu større, og denne udvidelse er et vigtigt skridt på vejen. Bestyrelsen er stolte af at kunne tilbyde et tv produkt i høj kvalitet til gode foreningspriser.

dækningskort09-2013.jpg

Udvidelsen blev fejret med åbent hus arrangement i Refsvindinge forsamlingshus hvor bestyrelsen og repræsentanter fra Energi Fyn var mødt op til at tage imod gæsterne.

Abenthus_3_M.jpg

Arrangementet blev godt besøgt, og mange fik en god snak om de muligheder der er med Waoo! forenings tv, og internet fra Energi Fyn.

Interaktiv A/V var også med på dagen, og fremviste de nyeste tv modeller med imponerende mange smarte funktioner, som alle fungerer sammen med tv løsningen fra antenneforeningen.

Abenthus_2_M.jpg

Waoo produkterne leveres af det lokale energi selskab, og tilbyder en bred vifte af løsninger.

• Internet
  • TV
  • Telefoni til mobil og fastnet
  • Web tv