MainLogo

Kampagnebrev fra Dansk Kabel TV

Oprettet: 20-09-2012.

Vedrørende kampagnebrev fra Dansk Kabel TV.

I øjeblikket udsender Dansk kabel TV et kampagne brev med et tilbud om 3 måneders gratis internet til medlemmer som ikke har deres internet allerede.

Kampagnen blev startet af Dansk kabel TV inden de havde registreret foreningens opsigelse pr. 31.12.2012 på internettet.

Medlemmer af foreningen kan maksimalt modtage internet fra Dansk kabel TV frem til 31. december 2012.
Hvis du overvejer at benytte tilbudet skal du kontakte Dansk kabel TV og spørge hvordan tingene forholder sig når nu foreningens aftale ophører ved årsskiftet.

Jeg skal beklage den forvirring det kan skabe med et ekstra tilmeldingsskema midt i den omstilling til Energi Fyn som er ved at starte op.

Det er ikke Dansk Kabel TV vi har lavet aftale med fra 2013, men derimod Energi Fyn og Waoo.

Venlig hilsen Bestyrelsen.

DKTVKamp